18 de juny 2009

Tempus fugit

Aquest any el temps m'ha fugit... Sembla que fos ahir que tornava de la uni desconcertada perquè estava en un lloc desconegut amb gent desconeguda, lluny de casa i sola. Per sort la situació ahir no es va repetir, ahir no estava sola, estava amb persones fantàstiques que m'han fet veure amb altres ulls alguns aspectes de la vida que potser eren desconeguts per mi.
Avui voldria dedicar a aquestes dotze persones (Adrià, Arian, Carol, Gisela,Guillem Júlia, Júlia, Laura, Marc, Mercè, Núria i Xisca) aquest escrit per tot el que han arribat a fer per mi.
Més que res perquè m'agradaria tornar a agraïr-los que hagin estat al meu costat, ja que ha estat un fet molt important per mi. De fet l'únic que els puc dir és GRÀCIES, per tot el que heu fet i fareu.

Espero que passeu tots un molt bon estiu i m'enyoreu tant com jo ho faré amb vosaltres!


1 comentari:

Guillem Benejam ha dit...

Ooooh, Mireia. Va, que només seran dos mesos i el temps passa volant. Jo també us enyoraré molt. Gràcies a tu, també.

Passa un molt bon estiu. El comentarista més actiu seguirà el blog!