26 de febrer 2011

Allò que em va venir al cap escoltant Joan Miquel Oliver



Arbre, natura, llum, soroll, temps, entelat, hospital, Emilio, conte, Oller, pudor, ring!, vermell, sofà, cuore, mama, pis, Barcelona, tu, jo, ai laaaaaaas!, allò, silenci, teclat, Calella, tranquil·la, taronja, fredor, rentadora, intermitent, tramvia, Gaudí, història, àvia, cadira, net, piles, calaix, plàstic, cable, retorn, Girona, senyora, perles, mòbil, desastre, tres, bombó, groc i verd, llanterna, foscor, pla, destil·lat, mirar, montre, Tolosa, ties, guitarra, afinador, verd, acords, Figueres, Tor, universitat, vosaltres, ai laaaaaaas!, Verdi, Monzó, assignatures, gibrell, roba, Barcelona, pluja, nena, nen, Horta, Bon jour, jour!, avui, tu, jo, llibres, taula, cadires, gent, tac, tac, tac, tic, tac, tu, truita, jo, bar, preguntes, riures i riures i riures, nosaltres, estona de cel, tabac, gris, vent, sol, coll, taronges, desenllaç, avui; sa vida, que passa.

"La vida és el que passa mentre fem altres plans" John Lennon.

1 comentari:

Guillem Benejam ha dit...

Interessant exercisi. Ai las! Jo, ell, silenci, teclat, son, divendres, menorca, no oliver, sí manel, així, es clar, corrandes i déu i ajuda, bona, nit, sa vida, que passa, com jo...

Llegeix l'entrada que he publicat avui. M'ha passat una cosa heavy.